اخبار

دعوت از معماران و حرفه‌ای‌ های طراحی برای نمایش آثار خود در سطح جهانی

دعوت-از-معماران-و-حرفه‌ای‌های-طراحی

گروه ۳C اعلام کرده است که ارسال آثار برای چهارمین دوره جوایز BLT Built Design Awards آغاز شده است. این جوایز کارهای برجسته حرفه‌ای‌ها در ایجاد پروژه‌های فوق‌العاده در سراسر جهان، از جمله شرکت‌های معماری، طراحان داخلی، استودیوهای منظره و نوآوران در محصولات ساختمانی را به رسمیت می‌شناسند. این جوایز برای حرفه‌ای‌ها، طراحان نوظهور و دانشجویان باز است و مهلت ارسال آثار تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ می‌باشد.

 

دعوت-از-معماران-و-حرفه‌ای‌های-طراحی

این جوایز انتظار مشارکت برخی از نوآورانه‌ترین شرکت‌های جهانی را دارد. سال گذشته، این جوایز بیش از ۷۰۰ اثر از ۴۵ کشور را به خود جذب کرد که طیف گسترده‌ای از پروژه‌های استثنایی را به نمایش گذاشت. برندگان قابل توجه شامل Kengo Kuma & Associates با پروژه Haus Balma در سوئیس به عنوان طراحی معماری سال، Studio Mk27 با پروژه Flat #6 در برزیل به عنوان طراحی داخلی سال،    Mosbach Paysagistes  با پروژه   Phase Shifts Park   به عنوان معماری منظر سال، و RENCO در ایالات متحده به عنوان طراحی محصول ساختمانی سال بودند.

دعوت-از-معماران-و-حرفه‌ای‌های-طراحی

بنیان‌گذار و مدیر برنامه، آسترید هبرت، بیان کرد: “جوایز BLT Built Design Awards بهترین و درخشان‌ترین‌ها در معماری و طراحی را گرد هم می‌آورد و پروژه‌های الهام‌بخش، رهبران برجسته و ایده‌های نوآورانه آنها را به نمایش می‌گذارد. ما افتخار می‌کنیم که از این حرفه‌ای‌ها، هم تازه‌کار و هم با تجربه، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم که مرزهای ممکن را در صنعت ساخت و ساز به چالش می‌کشند.”

گیرندگان جوایز از طریق یک فرآیند ارزیابی جامع که توسط یک هیئت متشکل از معماران برجسته، دانشگاهیان، شخصیت‌های رسانه‌ای و متخصصان صنعت انجام می‌شود، تعیین می‌شوند. انتخاب‌های آنها نوآوری جهانی در طراحی، ایده‌های پیشگامانه معماری، استراتژی‌های جدید پایداری و پیشرفت‌های خلاقانه در معماری، ساخت و ساز، طراحی داخلی و منظره را برجسته می‌کند. هیئت داوران سال ۲۰۲۴، متشکل از معماران، طراحان، توسعه‌دهندگان، دانشگاهیان و شخصیت‌های رسانه‌ای با تجربه، برندگان دسته‌بندی‌ها را در اکتبر ۲۰۲۴ تعیین خواهند کرد.

اعضای هیئت داوران قبلی شامل شخصیت‌های برجسته‌ای مانند استانیسلاس هلو، بنیان‌گذار  Thinking Luxury  ؛ سونسولس ولا ناوارو، مدیر برنامه معماری و مدرس دانشگاه تولین؛ واد الحدیدی، رئیس The Medusan؛ و توماس هوپف، FAIA، معاون ارشد و مدیر طراحی در EXP Architects + Engineers بودند. اعضای هیئت داوران سال ۲۰۲۴ در اواخر سال معرفی خواهند شد.

مراسم جوایز BLT Built Design Awards، که نوامبر گذشته در مکان زیبای KKL Luzern در سوئیس برگزار شد، اعضای تأثیرگذار جامعه طراحی جهانی را گرد هم آورد.

دعوت-از-معماران-و-حرفه‌ای‌های-طراحی

این رویداد به مناسبت دستاوردهای استثنایی شخصیت‌های معتبر از شرکت‌های معروفی مانند Zaha Hadid Architects و Studio MK27 برگزار شد و فرصتی منحصر به فرد برای شرکت‌کنندگان فراهم کرد تا مهارت‌های خود را نشان دهند، با رهبران این  صنعت ارتباط بر قرار  کنند و اشتیاق خود را برای طراحی نوآورانه به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *