اخبار

اداره مسکن ابوظبی از فناوری دیجیتال برای بازدید واحد های مسکونی استفاده می‌کند.

استفاده از فناوری دیجیتال در حوزه مسکن

این سازمان تجربه مجازی یکپارچه‌ای ارائه می‌دهد که در آن افراد می‌توانند گزینه‌های مسکن مناسب نیازهای خود را بررسی کنند و به صورت تعاملی آنها را رزرو کنند.

اداره مسکن ابوظبی از به‌کارگیری فناوری دوقلوی دیجیتال برای نمایش پروژه‌های مسکن خود خبر داده است. این ابتکار بر نمایش سه‌بعدی و همزمان گزینه‌های مسکن تمرکز دارد. علاوه بر این، از طریق همکاری با شرکت فناوری NNTC، این سازمان تجربه مجازی یکپارچه‌ای ارائه می‌دهد که در آن افراد می‌توانند گزینه‌های مسکن مناسب نیازهای خود را بررسی کنند و به صورت تعاملی آنها را رزرو کنند.

با پشتیبانی از فناوری‌های پیشرفته مانند Unreal Engine 5 و DLSS شرکت NVIDIA، این سیستم امکان نمایش کامل طرح‌های داخلی و خارجی بیش از ۳۰۰۰ خانه را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند به صورت مجازی از مجتمع‌های مسکونی بازدید کرده و زیرساخت‌ها، امکانات و خدمات موجود را مشاهده کنند. از طریق ادغام با سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS)، این سیستم نیز جزئیات مسکن را ارائه می‌دهد و مشاهده و رزرو واحدهای موجود را به‌صورت همزمان ساده می‌سازد. علاوه بر این، ادغام سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS) از طریق این سیستم فرآیند رزرو واقعی را نیز ساده می‌کند.

استفاده از فناوری دیجیتال در حوزه مسکن

این راه‌حل از طریق کیوسک‌های دیجیتالی در “مرکز اسکان ابوظبی” یا از طریق اپلیکیشن “اسکان ابوظبی” (ISKAN Abu Dhabi) که تمامی خدمات سازمان را در یک اپلیکیشن هوشمند تجمیع می‌کند، قابل دسترسی است.

«ما مشتاقانه منتظر بهره‌برداری از این فناوری‌های مدرن برای نمایش پروژه‌های مسکن اداره مسکن ابوظبی از طریق یک سیستم پیشرفته که واقعیت را شبیه‌سازی می‌کند، هستیم. این اقدام با تلاش‌های مداوم ما برای توسعه فناوری‌های بیشتر به منظور بهبود تجربه مشتریانمان و توانمندسازی آنها در اتخاذ تصمیمات آگاهانه در خصوص نیازهای مسکن‌شان همسو است.» این گفته‌ها را جناب آقای حمد حارب المهیری، مدیر کل اداره مسکن ابوظبی، بیان کرد.

دیمیتری دوشانی، مدیر کل NNTC افزود: «این سیستم راه‌حلی تحول‌آفرین ارائه می‌دهد که تغییر کیفی در بخش مسکن را به همراه خواهد داشت، استانداردهای جدیدی را تعیین کرده و تجربه‌ای تعاملی را برای تسهیل انتخاب مسکن مناسب فراهم می‌کند.»

اداره مسکن ابوظبی به تلاش‌های خود برای پذیرش فناوری‌های پیشرفته که به منظور بهبود تجربه مشتریان در راستای اهداف دیجیتال امارت است ادامه می‌دهد. نسخه جدید ادغام‌شده اپلیکیشن هوشمند «اسکان ابوظبی» اخیراً راه‌اندازی شد که به عنوان یک پلتفرم دیجیتال تعاملی برای تمامی خدمات ارائه‌شده توسط اداره مسکن ابوظبی عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *